SHESHEIDO WHITE MASK

-menghilangkan blackheads dan whiteheads
-membantu mengecilkan liang pori
-mengurangkan masalah jerawat
-memutihkan wajah
-Sesuai untuk semua jenis kulit


FUNGSI SHISEIDO WHITE MASK:

- Alternatif paling mudah dan murah untuk membuang bintik2 hitam dan putih pada wajah, selain membersih dan menanggalkan sel2 kulit mati, mengecilkan pori-pori serta mencerahkan kulit wajah. Ia juga membantu menghalus, melembut dan mengatasi masalah tona kulit tak sekata, kesan terbakar (sunburn) selain menyerap lebihan minyak dengan kadar 3x lebih berkesan.

- Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif (tapi elakkan disapu pada jerawat, nanti tarikan mask sewaktu menanggalkan nya boleh membuatkan ia pecah/luka). Masker ini juga kaya antioksidan, dari lumpur, arang, kolagen serta sumber mineral untuk mengurangi tanda2 penuaan seperti kedutan halus, menjadikan kulit lebih tegang, lembab dan anjal.
 CARA PENGGUNAAN:

1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa menggunakan pencuci/cleanser sedia ada.

2) Jika rajin, boleh stim atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit.

3) Sapukan masker pada wajah, terutama bahagian yg diinginkan seperti hidung atau di kawasan yang banyak bintik2 hitam/putih. (Jauhkan dari terkena pd kening, bibir, anak rambut dan kawasan mata). Bagi kulit kering atau yang biasa menggunakan toner, sapu toner dulu sebelum sapu masker.

4) Boleh sapu gunakan jari, lebih mudah dan rata.

5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras.

6) Tanggalkan masker perlahan2 dari bawah ke arah atas wajah anda. Lihat berapa banyak bintik2 hitam/putih serta reroma halus yang tertanggal/melekat pada masker!

7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna.Gunakan 2 hingga 3 kali dalam seminggu untuk hasil yang lebih baik. Jika hanya digunakan untuk kawasan hidung, 1 sachet dapat digunakan untuk 5 hingga 6 kali penggunaan. Simpan baki masker yang belum digunakan dalam bekas bertutup untuk elakkan ia kering.

8). Hasil dapat dilihat walau hanya dalam sekali pemakaian. 
'

HARGA KAMI:
10 KEPING = RM16(S), RM20(S/S)
50 KEPING = RM35(SM), RM40(S/S)
 100 KEPING = RM50(S), RM60(S/S)
FREE POS SEMENANJUNG


Link Pembayaran

Tiada ulasan:

lagi

SafGHBHTB

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...