AYUZIP - V GIN LOTION


Harga Pasaran
RM 39.90
Harga Promosi
RM 34.90
 yuzip V-Gin Lotion - Lotion Perapat & Pencerah

Terdapat pelbagai jenis produk di pasaran untuk mengetatkan vagina. Namun kebanyakannya diformulakan dengan bahan yang boleh memudaratkan. Sifat semulajadi vagina yang lembut dan lembap menyebabkan bahagian ini amat sensitif dan mudah tercedera sekiranya bergesel dengan bahan yang keras. Biar pun objektif utama adalah untuk mengetatkan vagina, penyapuan losyen ke atas permukaan bibir clitoris adalah memadai. Untuk itu, Lovelorn Lure memperkenalkan Ayuzip V-Gin Lotion yang begitu lembut untuk mengembalikan dara anda.

Diadun dengan kebaikan herba manjakani, mas cotek, sireh dan kacip fatimah, resipi istimewa ini diformulakan dengan campuran ekstrak lintah, mampu membantu

* Mengetatkan faraj
* Menarik keinginan seksual pasangan melalui deria bau
* Memulihkan mati putik dan kediginan
* Melambatkan menopaus
* Mengekalkan pH dan warna semulajadi kulit faraj
* Menyah-bau yang kurang menyenangkan, anti bakteria, merawat keputihan, mengekalkan pH
* Memudarkan kesan gelap pada kulit faraj
* Mengembalikan warna semulajadi faraj
* Mampu merawat kesan kedutan faraj

Ayuzip V-Gin Lotion sangat sesuai untuk diamalkan oleh gadis melayu yang belum berkahwin bagi mengelakkan masalah sakit puan. Ayuzip V-Gin Lotion juga berfungsi untuk meningkatkan ghairah seksual wanita dan gadis melayu. Jadikan pemakaian Ayuzip V-Gin Lotion sebagai satu kemestian di dalam rutin anda setiap hari dan kembalikan kegemilangan ketika zaman dara anda!

Cara-cara Penggunaan

Bagi mendapatkan hasil yang memuaskan, anda dinasihatkan menyapu Ayuzip V-Gin Lotion setiap kali selepas mencuci faraj. Pastikan anda lapkan kawasan faraj selepas mencuci. Kemudian sapukan Ayuzip V-Gin Lotion pada bibir faraj dan clitoris. Umpama memakai losyen badan, Ayuzip V-Gin Lotion tidak perlu dicuci. Istimewanya Ayuzip V-Gin Lotion juga boleh mengharumkan sambil merapatkan vagina.

Tiada ulasan:

lagi

SafGHBHTB

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...